luni, 1 mai 2017

Frânturile zilei (LIV)

În România există ceea ce se poate numi o cultură a furtului. M-am săturat să-mi întreb elevii creştini dacă i-au spus părintelui la spovedanie despre exerciţiile lor de fraudare la lucrările de control. Lucrul de care nu m-am săturat este expresia lor uimită când le explic că şi acesta este furt. Nimeni nu mă crede.

Zilele trecute, în sala de relaxare a unei multinaţionale, cafeaua la discreţie dată de firmă a fost înlocuită cu un automat care funcţionează cu bancnote de 1 leu. După furtul câtorva pungi de cafea de 1 kg, administraţia s-a resemnat. Nu, n-are rost să ne supărăm pe politicienii români, ei sunt cel mai bun produs al culturii româneşti a furtului.

Un comentariu:

  1. sa vezi cand dispare hartia igienica din toaletele de la multinationale ... sunt sigura ca nu o ia nimeni acasa, si o duce cate un mucos pe birou, dar mi se pare absurd sa ia tot sulul cand are nevoie doar de 1m de hartie pt nas.

    RăspundețiȘtergere